HAPPY BIRTH DAY





الأربعاء، 25 فبراير 2009

HAPPY BIRH DAY ASHRAKT



اكيد طبعا لازم اسجل يوم عيد ميلاد

احلى واغلى بنونه

فى الدنيا


اشرقت

حبيبت قلبى وروحى وبنت خالى

اللى يوم عيد ميلادها

يوم 25 فبراير

انا فاكره كويس اليوم دا كان سنه 1998

كنت انا فى خامسه ابتدائى

وحضرتها شرفت الصبح قبل ما اروح المدرسه

كان نفسي افضل جنب مامتها طول النهار اتفرج على النونو


ولما رجعت من المدرسه فضلت ابصلها وكأنها كائن من كوكب أخر

وبما انها كانت اول مولود لـ خالى

قررت بينى وبين نفسي انها لما تكبر مش هزعلها ابدااا

حتى لو جالها اخ او اخت

مش هحبه اكتر منها

و دايما هيبقى ليها فى قلبى معزه خاصه

مش ممكن تتغير حتى لو حصل ايه

وبجد كنت مبسوطه بيها جداااا

كأنها حته منى

متربعه فى قلبى

وفعلا كانت معزتها عندي اكبر مما اي حد يتصور

وكنت مرتبطه بيها جدااا

ولحسن حظها اتأخر حمل مامتها سبع سنين تقريبا

يعنى شافت احلى سنين الدلع لوحدها



بس هى فى السعوديه

دلوقتى بقالها اربع سنين

طبعا كنت بشوفها فى الاجازات

بس هى اكيد بتوحشنى جداااا

ربنا يوفقها

انا اكيد بتمنى لها احسن حاجه فى الدنيا

هى واخواتها

ألاء والسيد

ربنا يخليهم لـ باباهم ومامتهم

يارب امين

كل سنه وانتى بألف خير يا احلى واغلى شوشو

فى الدنيا



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق